Prekių garantija

  • Internetinėje parduotuvėje www.televizoriai24.lt įsigytoms prekėms yra taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos. Prekėms yra taikomas Lietuvos Respublikos nustatytas 24 mėn. garantinis laikotarpis, tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali nustatyti kitokius (trumpesnius arba ilgesnius) garantinius terminus, tokiais atvejais yra taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. 

    El parduotuvėje parduodamoms prekėms pagrindinės savybės nurodomos prekės aprašyme bei tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami pirkinio pirkimo kvite ar sąskaitoje-faktūroje. 

    GARANTIJOS SĄLYGOS

    Garantija skirta UAB "Salvo prekyba" el. parduotuvėje www.televizoriai24.lt pirktoms prekėms ir prietaisams. Garantija pradeda galioti nuo prietaiso pardavimo/ perdavimo datos, jeigu sutartis nenumato kitaip. Garantinis prietaiso laikotarpis nurodomas pirkimo dokumente.
    UAB "Salvo prekyba" pasilieka teisę atsisakyti taikyti garantiją, jei pažeistos žemiau išvardintos garantinės sąlygos ir (ar) prietaiso naudojimo instrukcijos.Kai pardavėjas pakeičia daiktą ar jo komplektuojamą detalę per nustatytą garantijos terminą, tai naujam daiktui ar komplektuojamai detalei taikomas tęstinis garantijos terminas.
    Gamintojo įgalioti servisai nurodyti 1 lentelėje.


    Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:
    1. Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibas, potvynis, žemės drebėjimas, gaisrai), netinkamos eksploatavimo sąlygos, naudotojo naudotos tyčia ar dėl neatsargumo;

    2. Atsiradus gedimams dėl neteisėtų, netinkamų įtampos šaltinių, elektros tinklų sutrikimų;
    3. Pažeidimai atsiradę dėl patekusių pašalinių daiktų į prietaiso vidų, smėlio, skysčio (korozija, oksidacija), maisto, vabzdžių ir pan.; nesilaikant prietaiso naudojimo taisyklių numatytų prietaiso instrukcijoje;
    4. Pažeidimai atsiradę po įsigijimo prietaisui nukritus, sutrenkus arba prietaisą transportuojant, kai prietaisą gabena pats klientas;
    5. Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
     

    Garantiniai įsipareigojimai netaikomi šiais atvejais:
    6. Prietaisas buvo sąmoningai sugadintas, ardytas;
    7. Prietaisas sugedo dėl nelegalių programų įdiegimo, ardymo.
    8. Jei gedimas arba nenormalus gaminio funkcionavimas kilo dėl virusinių programų veikimo.
    9. Jei gedimas atsirado naudojant eksploatacines medžiagas, priedus, kurie nėra rekomenduojami gamintojo.
    10. Jei optinis diskų įrašymo įrenginys sugedo dėl jame sulūžusios naudotos informacinės laikmenos.
    12. Programinei įrangai, teikiamai kartu su prietaisu, kuriai numatyti licenciniai sutikimai, skirti galutiniam vartotojui.
    13. Skystųjų kristalų (LCD) ekranuose leidžiamas nuolat švytinčių ar tamsių („mirusių“) taškų skaičius yra apibrėžtas gamintojo pateikiamose specifikacijose. Jei tokių taškų buvimas neviršija ekrano gamintojo nustatytų „mirusių“ taškų normų, jų buvimas LCD ekranuose nelaikomas gedimu ar broku.
    14. Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio talono taisyklių;


    Garantinio aptarnavimo taisyklės:
    15. Pirkėjas, pateikdamas prietaisą garantiniam remontui, privalo kartu pateikti pirkimo dokumentą (kasos kvitą, sąskaitą) bei kitus reikalingus dokumentus, jei to reikalauja pardavėjas;
    16. Prietaisas turi būti priduodamas saugų transportavimą užtikrinančioje pakuotėje. Jeigu prietaisas pristatomas be pakuotės, Pardavėjas neatsako už mechaninius pažeidimus, padarytus prietaiso transportavimo metu;
    17. Prietaisas ar jo komponentas yra priimamas pardavėjo, surašant prekės priėmimo – perdavimo aktą. Vienas akto egz. įteikiamas klientui;
    18. Be dokumento (perdavimo-priėmimo akto) prekė negrąžinama. Pametus perdavimo – priėmimo aktą, turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
    19. Dėl garantinio aptarnavimo atlikimo siūlome kreiptis į pardavėjo nurodytą įgaliotą serviso įmonę;
    20. Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į serviso centrą, gedimo nustatymu bei remontu, klientas apmoka savo sąskaita;
    21. Garantinio laikotarpio metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai, šalinami gamintojo įgalioto serviso (nurodytų garantinėje knygelėje) per 14-21 dienas nuo prietaiso perdavimo įgaliotam servisui arba per 45 dienas, jei detalę reikia atsivežti iš užsienio;
    22. Prietaisas keičiamas arba grąžinami pinigai, jeigu gedimų, kurie atsirado eksploatuojant garantijos laikotarpiu, - negalima pašalinti;
    23. Pardavėjas neatsako už sugedusiame duomenų kaupiklyje ar laikmenoje prarastą informaciją. Patariama nuolat daryti tokios informacinės medžiagos kopijas;
    24. Atsiimant prekę, būtina patikrinti ar grąžinama visa remontui atnešto prietaiso komplektacija. Dėl komplektacijos vėliau pretenzijos nepriimamos;
    25. Pateikdami remontui mobilųjį telefoną, rekomenduojame atmintyje esančią informaciją išsaugoti SIM kortelėje ar kitame įrenginyje;
    26. Techninis aptarnavimas (baterijų, kitų detalių pakeitimas) yra už nustatytą mokestį atliekamas bet kuriame gamintojo įgaliotame servise, vartotojui pageidavus;
    27. Jei po prekės remonto apie prekės atsiėmimo galimybę informuotas klientas neatsiima prekės, po 6 mėn. nuo remonto užbaigimo pardavėjas turi teisę prekės ilgiau nebesaugoti.
     

    Prietaiso eksploatavimo sąlygos:
    28. Santykinė oro drėgmė iki 95%, atmosferos slėgis muo 85kPa iki 108kPa;
    29. Vibracijos poveikiai: dažnis (10-55) Hz, pagreitis iki 10 m/s (1g);
    30. Patalpoje negali būti kenksmingų medžiagų, sukeliančių koroziją, dulkių;
    31. Transportavimo metu esant minusinei temperatūrai, prieš prietaisą įjungiant reikia palaikyti išpakuotą ne trumpiau nei 6 val normaliose klimatinėse sąlygose;
    32. Perkėlus prietaisą iš patalpos, kurioje aplinkos temperatūra aukštesnė į patalpą, kurioje aplinkos temperatūra žemesnė (ir atvirkščiai), prietaiso negalima jungti į elektros tinklą ne mažiau kaip 3-5 val;
    33. Visi prietaisai turi būti įžeminami, elektros tinklas turi būti techniškai tvarkingas, maitinimo įtampa 220V (±10%), dažnis 50Hz. Esant įtampos svyravimams, būtina naudoti įtampos filtrus ar stabilizatorius.
            - temperatūra nuo (10,2) ºC iki (35,2) ºC;
            - santykinė oro drėgmė – iki (93,3) % esant (25,2) ºC temperatūrai.
            - vibracijos poveikiai : dažnis (10-55) Hz, pagreitis iki 10m/s (1g).
            - atmosferos slėgis nuo (84.3) kPa iki (107.3) kPa.


    Dėmesio draudžiama:
    34. Prietaisą statyti tiesioginėje saulės šviesoje, arti šilumos šaltinio ar magnetinį spinduliavimą skleidžiančių įrenginių.
    35. Nuiminėti dangčius ar kitaip ardyti prietaisą.
    36. Ant prietaiso dėti sunkius daiktus.
    37. Valymui naudoti alkoholį ar kitus cheminius tirpiklius. 

     

    1 lentelė. Garantinio remonto serviso įmonės:
    Serviso įmonė  Gamintojai, kurių produkcijai atliekamas garantinis remontas 

    UAB „AG SERVICE“
    Ukmergės g. 369 (PC BIG), Vilnius, tel. 8 700 55655

    R.Kalantos g. 32, Kaunas, tel. 8 700 55655 

    LG, SAMSUNG, MIELE, BOSCH, SIEMENS, GAGGENAU, AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI, ZELMER, STOLLAR, INDESIT, ARISTON, JETAIR, KRUPS, MOULINEX, ROWENTA, HOOVER, CANDY, ESTAR, TCL, THOMSON, LA SOMMELIER, ADLER, CAMRY, SILVERLINE, WEISMAN, AKAI, AKSU, COWAY, LADYCOOK, LAICA, RAVANSON, REMINGTON, SHARP, MESKO, HP, BEKO, BLOMBERG, GORENJE, HEWLETT PACKARD (HP) 
    UAB „D LINK Baltija“
    Žirmūnų g. 139, Vilnius, tel. (8 5) 2363629 
    D-LINK-I 

    UAB „Service Net“
    Gaižiūnų g. 3, Kaunas, tel. (8 37) 400160

    Žirmūnų g. 70, Vilnius, tel. (8 700) 55595 

    ACER, BENQ, CTX, EPSON, FUJITSU, HEWLETT PACKARD (HP), IBM, LEXMARK,NEC MONITORS, SAMPO, TOSHIBA, VIEWSONIC, CIBOX, LENOVO 
    UAB „Baltic continent“
    P.Lukšio g. 23, Vilnius, tel. (8 5) 274 17 88 
    HOOVER, CANDY, DELONGHI , DAEWOO, SONY, PHILIPS 
    UAB „ASBIS Vilnius“
    Ateities g. 25B, Vilnius, tel. (8 5) 2461327 
    HDD PRESTIGIO, USB PRESTIGIO 

    UAB „Biznio mašinų kompanija“ (BMK)
    Sėlių g.18A, Vilnius, tel. (8 5) 2125559

    Jasinskio g.16G, Vilnius, tel. (8 5) 2126188

    Trakų g. 1-2, Kaunas, tel. (8 37) 204312

    Galinio Pylimo g. 20A, Klaipėda, tel. (8 37) 412263 

    XEROX 
    UAB „Apastras“
    Kareivių g. 6, Vilnius, tel. (8 5) 2403681 
    XEROX 
    UAB „DS Distribution“
    Verkių g. 29, Korp.14, Vilnius, tel. (8 5) 2762151 
    DELL 

    UAB „Servisa ICT“
    Savanorių pr. / J.Žemgulio g.192/8, Kaunas, tel. (8 37) 329000

    Geležinio Vilko g. 6 A, Vilnius, tel. (8 5) 2101160 

    LENOVO, SANDISK, ACME, ASUS, BROTHER, MAG, PROVIEW, MPIO, DI-BOSS, ASSMANN, CHICONY, A-DATA, APPLE-I